Тема "Диференціація навчання різних учнів" завжди цікавила мене. Працюючи над завданнями модулю, я отримала додаткову інформацію про різні способи сприйняття інформації учнями. Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце дифіренційованого навчання.
Диференціфція також дає можливість вчителеві визначити, що є для учня найскладнішим, що треба розвинути, чого дитина не вміє робити. Для цього необхідно змінювати види діяльності, наводити приклади, давати можливість використовувати схеми, наочність, малюнки.
Диференціфція також дає можливість вчителеві визначити, що є для учня найскладнішим, що треба розвинути, чого дитина не вміє робити. Для цього необхідно змінювати види діяльності, наводити приклади, давати можливість використовувати схеми, наочність, малюнки.
Комментариев нет:
Отправить комментарий